Μπροστά στο κίνδυνο να χάσει 90 εκατ ευρώ βρίσκεται η Ελλάδα, λόγω της μη ολοκλήρωσης ημιτελών έργων της περιόδου 2000-2006, που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ενωση, με αιχμή του δόρατος την διαλυμένη από το 2011 εργολαβία για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού διαδρόμου των Αθηνών.
Ηδη η Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή (ΕΔΑ) Μεταφορών, που διαχειρίζεται κοινοτικά κονδύλια συγκοινωνιακών έργων, κάλεσε τον ΟΣΕ, την ΕΡΓΟΣΕ, τη ΣΤΑΣΥ, αλλά και τον Δήμο Κερκυραίων να ολοκληρώσουν έξι έργα, τα οποία συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ενωση, ως τις 31 Δεκεμβρίου 2013, ειδάλλως η Κομισιόν θα προχωρήσει σε ανάκτηση της κοινοτικής συμμετοχής, ύψους 113 εκατ. ευρώ, ενώ το Δημόσιο θα πάρει πίσω τα χρήματα για την εθνική συμμετοχή του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ). Όπως αναφέρει σε δημοσιεύμα τους το Βήμα, εκκρεμούν για εμπρόθεσμη ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας τα έργα «Ανάπτυξη Πληροφορικής (Β' Φάση)» του ΟΣΕ με επιλέξιμες δαπάνες 1,7 εκατ. ευρώ, «Αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Οινόης - Χαλκίδας» του ΟΣΕ (19,7 εκατ. ευρώ), «Κατασκευή ποδηλατοδρόμων - Δίκτυο ποδηλατοδρόμων στην πόλη της Κέρκυρας» του Δήμου Κέρκυρας (0,9 εκατ. ευρώ), «Προμελέτη, οριστική μελέτη και τεύχη δημοπράτησης για τη μελέτη υπογειοποίησης των γραμμών της ΗΣΑΠ ΑΕ από τον Σταθμό Πειραιά ως τον Σταθμό Φαλήρου» της ΣΤΑΣΥ (0,3 εκατ. ευρώ) και τα έργα-γέφυρες «Προμήθεια συστήματος ραδιοκάλυψης GSM-R για τον σιδηροδρομικό άξονα ΠΑΘΕΠ» (22,3 εκατ. ευρώ) της ΕΡΓΟΣΕ και «Προαστιακός Σιδηρόδρομος Αττικής - Τμήμα Περαιάς - Τρεις Γέφυρες» του ΟΣΕ με επιλέξιμη δαπάνη 68 εκατ. ευρώ.